غربت1

حس غریب

دشتها اوده ست...در لجنزار گل لاله نخواهد روئید...

غربت1
بعد از تو در شبان تیره و تار من دیگر چگونه ماه اواز های طرح جاری نورش را تکرار میکند؟؟ بعد از تو من چگونه این اتش نهفته به جان را خاموش میکنم؟؟؟ این سینه درد سوز نهان را بعد از تو من چگونه فراموش میکنم؟ من با امید مهر تو پیوسته زیستم بعد از تو--- این مباد--- که بعد از تو نیســـــــــــــــــــــــــــــــــــتم بعد از تو افتاب سیاه است دیگر مرا به خلوت خاص تو راه نیست بعد از تو در اسمان زندگی ام مهر و ماه نیست بعد از من اسمان ابی ست ابی مثل همیشه ابی... « حمید مصدق«

نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت17:42---24 ارديبهشت 1393
lمتن زیبایی هس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 18:0 ] [ maryam ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه